• 🌟Anglicko - tanečný tábor - PIATOK 🌟

• Posledný deň tábora sa udiali “veľké veci”. Že aké? Hneď Vám všetko rozpovieme. Deň nám začal skvelými raňajkami - Praženička🍳. Hneď potom sme sa pustili do anglicko - tanečných workshopov a nevynechali sme ani športové aktivity🏐⚽🏀. Na obedík sme mali vynikajúcu pizzu🍕 a hneď potom nám začínal skvelý program “Camp Star”🤩. Na tomto programe sme mohli ukázať čo vieme a čo sme sa za týždeň v tábore naučili. Na záver dňa nás prekvapila pani Kačáková s nanukmi pre deti, to bolo radosti :). Ďakujeme❤.

Ďakujeme aj Vám rodičia za dôveru a milé deti, želáme Vám krásne prázdniny. 😁🤩😍

Vidíme sa v septembri. 😘

• 🌞 Prázdninový tábor 2.turnus - 5.deň🌞

• 💙Posledný deň prázdninového tábora sme začali návštevou kina. Deti boli z rozprávky nadšené. Po kine sme sa osviežili výbornou zmrzlinou. Po skvelom obede, sme si vyhodnotili celý táborový týždeň a deti odmenili. Na záver dňa si každé dieťa vlastnoručne vyrobilo a ozdobilo svoju palacinku, ktorú s chuťou zjedlo. Sladkou bodkou sme ukončili prázdninový tábor.🍓🍒🍉🍌

Všetkým prajeme krásne leto 🌞

Vych. Dominika a Sandy

• 🌞Prázdninový tábor 2.turnus - 4.deň🌞

• Dnešný táborový deň začal trošku upršane, ale my sme si nenechali pokaziť plány a napriek tomu sme sa vybrali na výlet.
            Naše  dobrodružstvo sme začali na detskom ihrisku v Topoľčiankach, kde sme si po ceste oddýchli, zahrali sa a posilnili.
            Odtiaľ sme sa presunuli do Národného žrebčína, kde sme absolvovali prednášku o chove vzácnych koní a naučili sme sa rozdiely medzi jednotlivými plemenami. Pri prehliadke žrebčína sme mali možnosť vidieť aj koňa Britskej kráľovnej Alžbety II, ktorý sa tiež v žrebčíne nachádza.
            Naše dobrodružstvo pokračovalo v areáli zámku, kde sme si pozreli aj historický bazén kde vtedajšia šľachta trávila horúce dni. Bodkou za našim výletom bola návšteva zubrej zvernice. Boli sme svedkami  popoludňajšieho kŕmenia zubrov, pokochali sme sa výhľadom z vyhliadkovej veže a zahrali sa na detskom ihrisku.
            Do Nových Zámkov sme sa vrátili spokojní a plní nevšedných zážitkov .

Maťa a Timi.

• 🌟Anglicko - tanečný tábor - ŠTVRTOK🌟

• Dnešný deň bol pre všetkých plný prekvapení. Počasie vyhlásilo štrajk a plánovaný výlet loďou sa z bezpečnostných dôvodov zmenil na výlet do Nitry. Vybrali sme sa do kina na krásnu rozprávku "Elementy". Celé kino sme mali iba pre seba, z čoho mali deti obrovskú radosť 🥰. Pochutili si na popcorne a nápojoch. Rozprávka nás veľmi zaujala, miestami sme ani nedýchali 😁. Ďalším prekvapením pre deti bol obed v McDonalde😋, kde každé dieťa obdržalo aj hračku🤩. Veselí a plní  radostných zážitkov sme sa bezpečne vrátili späť do tábora 🥳.

Mirka, Katka, Mirka

• 🌟Anglicko - tanečný tábor - STREDA 🌟

• Máme za sebou ďalší krásny táborový deň. Zažili sme veľa nového. Na raňajky nás čakali famózne párky. Hneď potom sme sa pustili do angličtinovania, športovania a tancovania. Ani sme sa nenazdali a bol tu obed. Neuveríte, ale zalizovali sme sa až po uši. Prečo? Pretože sme mali chutnú polievku plnú vitamínov a najlepšie palacinky. Mňam. 😋 Hneď poobede sme sa vybrali k Tomas Bilishich, ktorý nás privítal s úsmevom a naučil nás základy bojového umenia Jiu Jitsu. Po ceste do školy sme dostali darček a naučili sa informácie ako chrániť planétu a šetriť vodou a elektrinou. Nezabudli sme sa osviežiť nanukom🍦 a donutom🍩. Tešíme sa na zajtra na výlet do Patiniec. Čaká nás plavba loďou. Juchúúú. 🤩

• 🌞Prázdninový tábor 2.turnus - 3.deň🌞

• 🌲🍀🌿Tretí deň prázdninového tábora sme sa vybrali do Berku, kde sme spoznávali okolitú prírodu a kŕmili zvieratká. Cestou naspäť sme sa stihli i vyšantiť na preliezkach. Po sladkom obede si deti oddýchli v našom školskom sade. Popoludní sme strávili čas výrobou nátierok, ktoré si deti pekne ozdobili a s chuťou zjedli.🍅🥒💙

Vych. Dominika a Danka

• 🌟Anglicko-tanečný tábor🌟 UTOROK

• Druhý deň sme začali úžasnými raňajkami 🍔 a hneď po nich náš čakal anglicko-tanečný workshop🤸🏻‍♀🇬🇧spojený so športovými aktivitami 🏐🥎⚽. Po dobrom obede sme sa vyšantili s vodnými hrami. Ani jedno tričko nezostalo suché. Naše srdiečka veľmi potešila aj bublinková show. S úsmevom 👄 na tvári sme sa lúčili a vidíme sa opäť zajtra. 😍

Mirka, Katka, Mirka☀

• ☀️Prázdninový tábor - 2.turnus - 2. deň☀️

• Deň sme začali skvelými raňajkami, po ktorých sme doobedie strávili rôznymi športovými aktivitami. Deti si zaskákali na švihadle, behali štafetu a slalom a zabavili sme sa aj pri hre s balónmi. Po športe nás čakal zdravý obed, po ktorom sme pokračovali kreatívnymi aktivitami, ako napríklad príprava lávovej lampy, maľovaniu na veľkú fóliu a napokon si žiaci vyfarbili letné zmrzlinky a šlapky.
            P.uč. Klaudia
            P.asistentka Simona

• 🌟Anglicko-tanečný tábor🌟 PONDELOK

• Dnešný horúci deň sme si naplno užili ☀. Ráno sme sa posilnili spoločnými raňajkami 🥐 😋. V doobedňajších  hodinách sme si vyskúšali rolu tanečníkov 🕺, hravou formou sme sa zdokonaľovali v anglickom jazyku 🇬🇧 a prebytočnú energiu sme si vybili pri športových hrách ⛹⛹‍♀ v našom školskom sade. Po výbornom obede sme sa presunuli do Astrokabinetu v Nových Zámkoch, kde sme obdivovali pútavú prezentáciu o vesmíre.
            Tešíme sa na všetkých zajtra 🤩
            PS: nezabudnite deťom pribaliť plavky, uterák, vodnú zbraň.